حامیان دکتر سعید جلیلی در استان البرز

پیش بسوی دولت اسلامی...

«سیاست» ؛
مأمورساواک به امام گفت که آقا سیاست عبارت از دروغگویی است، عبارت از خدعه است، عبارت از فریب است، عبارت از پدر سوختگی است، این را بگذارید برای ما.
امام فرمود:این سیاست مال شماست... این سیاست هیچ ربطی به سیاست اسلامی ندارد، این سیاست شیطانی است و اما سیاست به معنای این است که جامعه را راه ببرد و هدایت کند به آنجایی که صلاح جامعه و صلاح افراد هست... پیغمبر اکرم مبعوث شد که سیاست امت را متکفل باشد.

بایگانی
آخرین نظرات

۲ مطلب توسط «ستاد مردمی - استان البرز» ثبت شده است

دین همه دین است

ستاد مردمی - استان البرز | پنجشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۴۵ ب.ظ

چندی پیش متن گفتاری از دکتر سعید جلیلی با عنوان «دین همه دین است» در  تریبون مستضعفین منتشر شد که  مربوط به سخرانی ارائه شده از دکتر جلیلی در جمع فعالان فرهنگی و اجتماعی بود. این سخنرانی آسیب‌شناسی از فعالیت‌های اجتماعی جبهه حزب‌الله است که غفلت از بعد فردی اسلام است و هم اکنون بصورت جزوه در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

برای دریافت جزوه اینجا کلیک کنید
  • ستاد مردمی - استان البرز

همه چیز درباره سعید جلیلی

ستاد مردمی - استان البرز | پنجشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۴۵ ب.ظ


«من سال ۶۲ که دیپلم گرفتم دانشگاه امام صادق(ع) قبول شدم و رفتم تهران. سال ۶۸ فوق لیسانس گرفتم و همان سال هم دکترای خارج کشور قبول شدیم هم در وزارت خارجه استخدام شدیم که بعد هم اعزام دکترا را تبدیل به داخلش کردیم و در همان دانشگاه امام صادق(ع) دکترا را در رشته علوم سیاسی- گرایش جامعه شناسی سیاسی – ادامه دادم و الان در شرف دفاع پایان نامه هستم. در وزارت خارجه هم از ۷۱ تا ۷۷ مسوولیت اداره بازرسی وزارت خارجه را داشتم. از آن زمان هم مسوول میز آمریکا را در وزارت خارجه هستم و معاون اداره اول آمریکا هستم که کارهای مربوط به آمریکا و تحرکاتی که آمریکا در قبال ایران دارد را تعقیب بررسی می‌کنیم.»
  • ستاد مردمی - استان البرز