حامیان دکتر سعید جلیلی در استان البرز

پیش بسوی دولت اسلامی...

«سیاست» ؛
مأمورساواک به امام گفت که آقا سیاست عبارت از دروغگویی است، عبارت از خدعه است، عبارت از فریب است، عبارت از پدر سوختگی است، این را بگذارید برای ما.
امام فرمود:این سیاست مال شماست... این سیاست هیچ ربطی به سیاست اسلامی ندارد، این سیاست شیطانی است و اما سیاست به معنای این است که جامعه را راه ببرد و هدایت کند به آنجایی که صلاح جامعه و صلاح افراد هست... پیغمبر اکرم مبعوث شد که سیاست امت را متکفل باشد.

بایگانی
آخرین نظرات

دکتر جلیلی در کرج: لبیک ما از جنس لبیک کوفیان و عهد شکنان نیست

ستاد مردمی - استان البرز | جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۰۶ ق.ظ



در شب میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) ، مسجد حضرت امام حسن عسگری کرج میزبان دکتر سعید جلیلی نامزد جبهه مقاومت بود.

به گزارش رجانیوز، این دیدار در حالی صورت گرفت که مردم کرج بعد از نماز مغرب و عشا در انتظار سعید جلیلی بودند که دکتر در ساعت 11 شب در میان استقبال پرشور و چندهزار نفری مردم کرج قرار گرفت به صورتی که مسیر 100 متری تا محل سخنرانی را 40 دقیقه طی کرد.

دکتر جلیلی در آغاز سخنان خود ضمن گرامیداشت سالروز ولادت امام حسین (ع) و تبریک شب میلاد حضرت ابوالفضل (ع) ، با اشاره به شعار جمعیت حاضر لبیک یا حسین را افتخار 34 ساله ملت ایران نام برد و گفت : این افتخار ملت ایران است که حضرت امام حسین (ع) را الگوی خود قرار داده است.

لبیک ملت ایران لبیک واقعی به امامشان است و از جنس کوفیان و عهدشکنان نیست. ملت ایران در طول 34 سال گذشته ثابت کرده است که در مسیر نورانی حضرت امام حسین (ع) حرکت کرده است.

دکتر جلیلی در تبیین مسیر نورانی سید الشهدا در طول انقلاب گفت: ملت ایران توانست ندای لبیک یا حسین (ع) را در دوره سیاه طاغوت سر دهد و بعد از پیروزی انقلاب با جوانانی همچون کلهر و باقرلو از همین شهر با سر بندهای لبیک یا حسین (ع) به جبهه رفتند و حماسه آفریدند. فرزندان شما با زبان لبیک یا حسین (ع) در حالی که تمام دنیا حامی صدام بودند، ارتش بعثی را شکست دادند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری درباره برنامه هسته ای کشورمان خاطر نشان کرد: تمام صاحبان ثروت و قدرت با هم اجماع کردند تا مانع هسته ای شدن ما شوند  اما ملت ما با پایمردی و تأسی به شعار بلند لبیک یا حسین جزو ده کشور هسته ای دنیا شد.

جلیلی افزود: تمام دنیای سلطه می خواهند مانع قدرت ما شوند و مقامات رسمی آمریکا رسماً اعلام می کنند قدرت ایران در منطقه در مقایسه با قدرت های منطقه غیر قابل توصیف است. این ظرفیت لبیک یا حسین است. لبیک یا حسین تنها آزاد سازی خرمشهر و شملچه نیست، آزاد سازی ظرفیت جوانان این مملکت نیز هست.

دکتر جلیلی با تأکید بر اعتماد به جوانان و ظرفیت های آنان خطاب به مردم  گفت: ما باید ارزیابی صحیحی از موقعیت خود داشته باشیم و نقشه دشمنان را بشناسیم. دشمنان ما در تمام این سالها متوقف نشده اند و در حال کارشکنی هستند. وزیر امور خارجه یکی از کشورهای مهم اروپایی در ملاقات خصوصی با بنده گفت: اگر فشار هایی که چند کشور بزرگ و آمریکا علیه ایران وارد می کنند، بر ما وارد می شد، کشور ما در مدت شش ماه ساقط می شد.

جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در جمع پر شور مردم کرج افزود: هوشیار باشید، ترفند جدید دشمن ایجاد تردید از درون نظام است تا مردم از مسیر حسینی دچار توقف شوند. مسیر تردید یعنی ما نتوانیم ظرفیت های خود را باور کنیم. جریان تردید، هزینه مقاومت را بزرگنمایی و سود آن را کوچک می کند.اما این هنر ملت بصیر ما است که بر چنین ترفندهایی غلبه می کند.

سعید جلیلی تصریح نمود : به فرمایش مقام معظم رهبری، ما در حال حاضر در موقعیت خیبر هستیم. و به پشت خیمه های دشمن رسیده ایم. جلیلی تاکید کرد: نباید به عقب برگردیم. امروز می خواهند با ندیده گرفتن مردم، داشته های داشته های آنان را به یأس و ناامیدی تبدیل کنند.

جلیلی در ادامه با تأکید دوباره بر ضرورت اعتماد به مردم و جوانان گفت: دانشمندان مردمی و جوان ما که در برنامه های هسته ای، موشکی، نانو و غیره توانسته اند  به رتبه های بالای دنیا برسند و افتخار کسب کنند، چرا نتوانند در صنعت و کشاورزی و تولید حماسه های دیگری خلق کنند.

سعید جلیلی خاطرنشان کرد: راه حل مشکل مسکن، بیکاری جوانان، تورم و گرانی ها سخت تر از دستاوردهای هسته ای و موشکی نیست.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم وظیفه اساسی دولت را به مقصد رساندن اهداف مردم برشمرد و گفت : باید سازوکارهای روان و آسان در بستر عدالت ساختاری در دولت شکل گیرد و مناسبات میان دولت و ملت باید بر مبنای عدالت باشد و نه تشریفات و دوگانگی.

دکتر جلیلی در پاسخ به افرادی که پرداخت یارانه ها را عامل تورم ارزیابی کرده اند، گفت: کل یارانه پرداختی به 70 میلیون ایرانی در ماه، 2800 میلیارد تومان است که بلافاصله در قالب قبوض آب، برق، گاز به دولت بر می گردد و عملاً نقدینگی باقی نمی ماند که عامل تورم باشد. آیا یارانه به مردم عامل تورم است یا اینکه 5000 میلیارد تومان یعنی دو برابر مبلغ یارانه هر ماه مردم، در دست 6 نفر است که در نه در حوزه تولید فعال اند و نه این حجم عظیم بدهی را پس می دهند؟

سعید جلیلی در جمع مردم کرج، ولایت مداری و توزیع عدالت در سازوکارها و بخش های دولتی را از مهمترین ویژگی های رئیس جمهور آینده برشمرد و گفت: هیچ رئیس جمهوری به تنهایی قادر به اداره مملکت نیست. همه اقشار مختلف مردم از کارگران گرفته تا معلمان و کارمندان باید در این تحول به رئیس جمهور منتخب کمک کنند.

دکتر جلیلی در پایان سخنانش گفت: افتخار می کنم که 4 سال در کرج زندگی کردم و با روحیات و مشکلات  مردم خونگرم کرج آشنایی دارم.



  • تصاویر:



منبع : رجانیوز

نظرات  (۱)

کتاب ذریه پیامبران و نقش ویژه ایرانیان در آخرالزمان را حتما بخوانید. از اینجا دریافت کنید.
aliahoseinzadeh1234.blogfa.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی